|
 |
 |
 |
 |
| |

`ÜÇ YILDIZ ALACAĞIZ`
Basında bugün... |
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
| |
 siyah beyaz [ transfer ] |
| takımın defansif yönden sorunu yok fakat oyuncu kalitesi iş hucüma ve topla üretkenlik gerektirecek durumlara geldiğinde yetersiz kalıyor yabancılardan fink-holosko-tabata gönderilmeli necip ernst in yanına monte edilmeli nuri şahin ve hamit altıntop alınmalı 3 yeni yabancı alınmalı bunlar bordo dan chamakh-cska dan krasiç-sunderland dan bentler alınırsa bu takım uefa kupasında final şampiyonlar liginde de çeyrek final i rahatlıkla oynar bu transferler için 50 euroluk bir bütçe gerekli bu çok para gibi gözükebilir ama unutmayın bjk bu sene 35 milyon euro harcadı mansimovun da katkılarıyla 50 milyonluk bir bütçe oluşturulacak gücü var bjk nin.. |
12.03.2010 23:29:22 |
 umut zengin [ Vay vay ] |
| Vay be taraftarımıza bak hemen umutlanır olmuşlar.Yazın yine pc başında sabahlarsınız siz..
İnanmayın kaç kere diyorum yok yok yok yıldız geleceği yok.. |
12.03.2010 22:17:03 |
 hakan agir [ transfer ] |
| isimleri acikliyorum, besiktasta bi dayim var, yonetici. masimov ve demiroren gorunce ceketlerini ilikliyorlar. yani kaynak saglam: 1)ebem; brazilyada yetisen en buyuk yetenek, gol krali. barca, milan, manchester istiyor, illaki besiktas diyor. kessen kani siyah beyazmis. 2) ninem; ya defans dedigin bu. portekizde felaket adam. baksan stam+nesta+cannavaro+ferdinandi almislar tarhana corbasi yapan miskere koymuslar, al sana defans. 3) hadilan yogyaw: sponsorlar bu gattuso seedorf karisimi orta saha oyuncusu icin bir araya geldi. demedi demeyin... ONCE YABANCI SORUNUNU COZ BEYFENDI!!! gazetelere inanirsak quaresma, mehmet topuz, krasic midir nedir ve robinho. olmadi adrianoyuda al. lutfen biraz gercekci olalim ve kendimizi dev aynasinda gormeyelim... |
12.03.2010 20:54:20 |
 kadir [ yazık ] |
| böle trftar olduğu sürece sanada bişe demiyorum be demirören hala hayal kuranlar var..... |
12.03.2010 18:34:50 |
 barıs [ yıldız ısımler !!! ] |
| sayın başkan , yıldız ısımler ıcın ugrasagına , sevgılı kardesımız mrkelanın 10 uyarısının , en azından bır kısmını hayata gecırse , bızım takım adam olur , dusunsenıze bobonun turk statusunde oynatılabılmesı , iştışare heyetlerının aktıf , creatıf bır şekılde calısıp , besıktasımızı yukarılara cıkarması , salt su ıkısı bıle besıktasa ınanılmaz yarar sağlar , latın oyuncular , ıspanya lıgınden yapılacak transferler bu pıyaslara hakım olmayan besıktas ıcın macera olacaktır , bakın onunuzde serı-a ve bundeslıga var , bıraz dıkkat , bıraz çaba yeter , guıntı , ernts , ferrarı , sıvok... yeter kı kadar fıkır verır zaten , az bıraz ozenle bu ıs olur , yıldız kelımesıne takılmayın artık arkadaşlar , takıma katkısı olmayan hıc bır oyuncunun yıldızda olsa bır anlamı olmayacaktır besıktas ıcın bknz kleberson , rıcardınho , aılton...son olarak mrkelanın 10 uyarısını aklı başında bırılerı alsın , başkanın masasına alt alta yazsın , ve bır zahmet bıraz dusunsun...yahu gencecık cocuklar bıle muhtesem analızler yapıyor cozum odaklı onerıler getırıyor artık , etrafındakı paralı tıplere degıl , aklı basında adamları dınlesın , gercı zerre kadar ümidim yok ama gene de mrkelaya destek olayım dedım , |
12.03.2010 16:44:20 |
 seyyah [ yıldız ] |
| İnşallah transferin son günü yıldız diye Antep,ten biri gelmez.transfere gelince,kesinlikle hemde acil bir kaleci,orta sahaya,koşan,mücadele eden,iyi pas yapan iki futbolcu.hepsi bu kadar. |
12.03.2010 16:40:12 |
 kenan pars [ ...... ] |
| cok ama cok duyduk bunlari senin yapacagin transferler ancak 1.zurita,2.julio cesar,3.beto |
12.03.2010 15:18:36 |
 eren net [ robinho Quaresma ] |
| klasiç berbatov bu isimlerden 3 alınırsa beşiktaş beşiktaş gibi olur başarı asla alt yapıyla gelmez |
12.03.2010 15:07:38 |
 BEŞİKTAŞ AŞKTIR AŞK [ 2 OYUNCU YETER! ] |
| Çok iyi bi oyun kurucu lider yani forvet arkası lazım.Bide adam geçebilen süratli son vuruşları iyi olan bi FORVET lazım.Bu 2 oyuncu bize hayli hayli yeter.HAA bunun yanında bide QUARESMA gelirse yeme de yanında yat:D |
12.03.2010 14:59:03 |
 ARDA SAYIN [ 3 yıldız ] |
| quaresma krasıc robinho..... dahada yorum yapmanın bi anlamı kalmıyo... |
12.03.2010 14:50:59 |
 Volkan Kalemci [ bırakın yildizi ] |
| Milan , Realde Yıldızdan daha bol ne var , bize necipler batuhanlar kalbiyle oynayan oyuncular lazım . illa iyi yabancı alicaksan 5 milyon daha fazla ver ilerde satarken 5 milyon daha fazla alacağın bir genc yildiz adayı al. |
12.03.2010 14:30:52 |
 Ergin [ BU NE YA!? ] |
| Arkadaslar, haberi okuduktan sonra fikirlerimi paylasayim diye dusundum. Lakin gel gorki yorumculardan kimse yazinin icerigine deginmemis. Tam tersine aralarinda muzakereye dalmislar. Bu olaylar icin chat-siteleri var. Sizleri lutfen oraya alalim. Yillar sonra kendimize ait bir yayimorganimiz oldu. Bu guzel siteyi lutfen basitlestirmeyin! Burasi kendi evimiz sayilir. Burada kendi kendimizi barindiramazsak, kendimizden suphelenmelimz lazim.
Renklilerin eline malzeme vermeyin. Haber1903un yuksek kalitesini dusurmeyin.
Tesekkurler ve selamlar. |
12.03.2010 14:25:09 |
 gökhan [ hiç bir ] |
| dewdine inanamam ama inanmayı çok istiyorum |
12.03.2010 14:03:04 |
 ASİ KARTAL [ savaş matur ] |
| 30 yaşında adamsın ettiğine bak |
12.03.2010 13:58:22 |
 hayati kural [ matür ] |
| sayende haberi manşetten çıkardılar, tam apaçi adammışın ha |
12.03.2010 13:52:23 |
 karakartal [ matür ] |
| millet neyin gazına gelsin?? bu dediğin insanlara hakarettir.. işte aynı delgado yorumunda yaptığın hata.. sorunu delgadoda değil ona bu ortamı yaratanlarda aramak yerine delgadoya sarman gibi.. senin seviyendeki bazı elemanlarda çıkmış tabataya sövüyordu burada.. sanki tabata kendisi mafya çacuğu da, silah dayayarak aldırdı kendisini başkana.. işte olayların özünü kaçırıp, sadece bakan adam olma, biraz gören adam ol.. delgadoyu, tabatayı, gordonu, diattayı, herkes eleştirir.. ama onlara gıcık olarak değil, onları getireni suçlayarak.. sen bi evvela neden-sonuç ilişkisi kurmayı öğren, az biraz nedenselliğe aklını yor bence.. bir beşiktaşlı olarak iyiliğine söylüyorum bak.. şimdi burada millet sana çık aradan diyor, sen milleti gaza getirdin diye bana suç atıyosun.. millet gaza gelecek kadar düşük zekada da, sen mi üsttesin? aynı delgado olayında yaptığın mevzu.. olayın nedeni yok, sonucu var öyle mi??.. ah diyorum ahhh.. başka da birşey demiyorum. bu da sana ders olsun.. |
12.03.2010 13:50:13 |
 Savaş Matur [ mrkerla ] |
| kardeş bu arkadaş senin avukatın falanmı dünkü yazıyıda orraya koydum sizin yorumun altındaydı.....ayıptır adam hala gerizeklı diyor ya yazık valla .....hem hakaret ediyo hemde orda arkadaşalrı var galiba onları gaza getiriyor....kendisi terbiyesizlik yapıyor ....ama maşallahh zeytinyağı .....selametle
|
12.03.2010 13:50:03 |
 Murat Harman [ yıldız oyuncu ] |
| Öncelikle bu transfer işine Yıldırım Demirören deil Serdar Adalı karışacak bu konuda içimiz rahat olsun arkadaşlar.Madem 3 Tane Yıldız Futbolcu Alacaksınız Deco gibi oyuncu getirmeyin istemiyoruz.Deco nun almadıgı kupa yok adam başarıya aç deil gelir burda 2-3 hareket yapar bizimde hoşumuza gider biz böle istemiyoruz getiricekseniz.CSKA Moskova dan Milos Krasiç,Shaktar Donetsk den İlsinho,Lyondan Ederson u getirin.Türk Olarak da ,Barış Başdaş,Yekta Kurtuluş,,Ozan İpek(hem sezon sonu bonservisi elinde) ve Mustafa Pektemeki getirin.Takımdan da kesinlikle Tabata,Holosko,Delgado,Tello yu gönderin Tello kalabilir ama Krasiçin olduğu yerde anca yedek kalır ondan sorun çıkabilir.Bobo yada iyi teklif gelir tahminimce o da satılabilir.Türklerden ise Uğur İnceman,Serdar Özkan(tamam yetenek war ama aşırı güçsüz bence Hollanda ligine gitsin orda gösterir kendini)ve Alt Yapıdan Batuhanı çıkartın.gelecek sezon ilk 18 imiz şöle olmalı
Rüştü-Rıdvan-Ferrari-Sivok-İsmail-Necip-Ernst-İlsinho-Krasiç-Ederson-Batuhan
Yedekler-Hakan Arıkan-Toraman-Barış Başdaş-Fink-Ozan İpek-Yekta Kurtuluş-Mustafa Pektemek |
12.03.2010 13:49:51 |
 mrkela [ uzatmayın ] |
| hadin gençler hepimiz beşiktaşlıyız saçmalamayın.. |
12.03.2010 13:44:08 |
 hayati kural [ amatür ] |
| savaş, senin derdin ne kardeş, mahvettin yorumlar kısmını, bir yorumu ya büyük puntoyla, ya da aynı şeyleri tekrar ederekten elli satırla, ya da alakasız laf yetiştirmelerle mi yapmak zorundasın. yeter allah aşkına başka işin yok mu senin. anladık tamam, çık aradan. |
12.03.2010 13:40:46 |
 Savaş Matur [ yılmaz kardeş ] |
| ben bu yazıyı yazdım yazdığımdan da anlaşılacağı gibi sevmiyorum güney amerikalıları....sen de bunu okumadan kalktın bana hakaret ettin ....halbukli mrkelanın yazdığı yazının altgında bu vardı....ama sen bana hakarete başladın....benn sadece goruşunuze karşı delgadonun türk yapılması sacma delgado ne oynadı ki dedim ....sen ne dedin kardeş beynin çalışmıyor falan dedin...ben neyi tartışıyorum anlamışındır inşallah .....olayı kapatalım...ayrıca her yazılan beğenilecek diye bir şey yok...karşı goruşte cıkar her ortamda ....ama kimse kimseye hakaret etmez.....etmemeli.....ayrıca diğer arkadaşalrıda gazaa getirme ben mikserlik falan yapmam...kurulduğundan beri burda yazıyorum kimseye hakaret etmedim..... |
12.03.2010 13:40:22 |
 karakartal [ haha ] |
| mrkela sana ajdar derken doğru tespit yapmış meğerse.. adam konuyu kapat diye gırgırını geçmiş, sen kapattı zannetmişsin :)) |
12.03.2010 13:34:56 |
 karakartal [ haydaa ] |
| mrkela senle kafa bulmuş, sen konuyu kapattı demişsin. işte bu zeka geriliği bir beşiktaşlı da oldu mu benim sinirlerim tavana vuruyor.. |
12.03.2010 13:32:51 |
 Savaş Matur [ KARA KARTAL ] |
| artık bırakalım bu 10 numaraymış robinho muş yok decoymuş yapmayın artık yaşım 28 brezilyalı arjantinli bir oyuncunun beşiktaşa bir şey kattığını gormedim ....ronaldo ve zago hariç...unutmayalım zago 10 sene seria da forma giymiş brrezilyalıdan cok italyn gibiyidi....ronaldo ise takıma cuk diye oturmuştu....artık taraftarmı yanlış hatırlıyor .benim aklıma gelenler ricardinho kleberson ailton delgado tabata hıguaın nartallo francsko ... belki aralarında iyi olanlarda vardır ....ama günümüz futbolunda bunlara yer yok artık....biz farklıyızz diyoruz hala bu güney ameraklılardan bir şeyler umuyoruz ....arkadaşlar bu adamlar genelde gamsız oluyorlar kafalarına gore oynamıyorlar...bobo cok yetenekli diyoruz evet oyle ama sunuda unutmayalım bu adam her sene başı bir arıza cıkartıp oynamıyor sonra sezon bitmeye yakın oynuyor ve iyi de oynuyor ....ve şu an ondan başka bir golcumuz yok...ya nobre ye ne demeli ...hali ortada ....tello allah yardımcısı olsun şilinin ama bu deprem olduktan sonra top oynamaya başladı....delgado diye bir adam var ondan hiç bahsetmeye gerek yok .....sezon başında fink diye bir adam transfer ettik bende karşı cıktım cunku isimli bir adam istiyodum... adam geldi elinden geleni yaptı...oynamaya calıştı ve dün iyice izledim adam su an beşiktaşın en iyisi ...çünkü bu adamalr alman ve iş ahlakından bir şey kaybetmiyorlar ..adamlar profosyonel..ve bir avrupa kültürleri var....ernsten bahsetmeye gerek yok....bence artık transfer politikasını değiştirmek gerek..beşiktaşda her zaman tarafatarın sevdiği ve bir şekilde oynattığı adamlar transfer edilsin.....yani geçmişte olduğu gibi kuntz much tarzı...biz demiyormuyuz sahada herseyini veren topcu istiyoruz diye....işte bu adamlar bole adamlar ...ve ben siyahi bir oyuncunu beşiktaşa gelipte başarısız olduğunu cok az hatırlıyorum.....belki amaral ve diatta ...arkadaşlar bu adamlar ozellikle forvet ve orta sahalar bize hep uymuştur artık bırakalım bu guney amerika sevdasını ....bizde başarılı olmuş adamlar hep bu tarz oyuncular birde başarısızları düşünelim ozellikle son 5 seeneyi.... ben 10 numara da istemiyorum guney amerikalıda ....ben afrikalı alman fransız italyan topcu istiyorum....helede avrupada top oynamış bir siyahii forvet düşünün ....bizde nasıl oynar ....oynatır bu taraftar.... herkes gecmişi bir hatırlsın kimler bu takımda başarılı oldu..........
|
12.03.2010 13:21:49 |
 fani madida [ mrkela ] |
| usta dediklerine aynen katılıyorum, ve kanatlara mutlaka adam lazım.. alternatifler quaresma, krasic, patrick ebert, rosina.. |
12.03.2010 13:21:38 |
 karakartal [ amatür ] |
| savaş yeter, vallahi milleti siteden soğuttun, ne ortam mikseri adammışsın be.. adım yılmaz soyadım karatay.. |
12.03.2010 13:18:57 |
 Savaş Matur [ KARA KARTAL ] |
| mrkela konuyu kapattı sana ne oluyor burda millete bizi kaka gosteriyosun ...... |
12.03.2010 13:15:54 |
 hayati kural [ savaş amatür ] |
| sabah programlarına alalım seni |
12.03.2010 13:15:34 |
 Levent Gül [ Transfer ] |
| Bütün yorumlari yine sabirla okudum. Aslinda transfer yapacak yerimiz yok. Yabancilar gitmeden kimseyi alamayiz. Bence de gözümüz yerli futbolcularda olmali. Bizim yerli oyuncu kalitesini yukariya cekmemiz lazim. Bu nedenle Hamit listemde bir numara. Cogunuz Nuri Sahin diyor. Bende cok begeniyorum ama o poszisyonda Ernst Fink Inceman Necip hatta Toraman ve Sivok ta oynayabiliyor. Simdi Nuriyi alcam dersen Necipi baslamadan bitirirsin. Artik Nuriye gerek yok bence. Volkan Sen Ozan Ipek Hamit Gökdeniz. Farkindaysaniz hepsi kanat oyunculari. Ihtiyacimiz olan bölge. Bence Sivoku asil yeri olan ön liberoya cekip bir italyan savunmaci daha almak mantiklidir. Bu durumda ya Ernst ya da Fink gönderilmelidir. Gercegi söylemek gerekirse de su an Finki Ernstten daha iyi görüyorum. Yabanci kontenjani acilirsa da bize mac kazandircak adam transfer edilmeli. Bu konuda Rafael van der Vaart bir numara. Hamburgta oynarken cok izledik. Frikik var calim var sut var var oglu var. Tek handicap cok sakatlanmasiydi. Real de sakatlandigini duymadim simdiye kadar. Ayrica Gignac gibi genc yildiz ve yildiz adaylarina yönelmemiz lazim. Krasici bir tek bizim macta görebildim onun icin pek birsey diyemem. Elbette cok begenmistim ama beni izledigim bir macti. Eger devamliligi varsa takimda görmek isterim. Quaresmayi unutun. En iyi zamanini ardinda birakmis. Robinho gelmez ama gelirse de takimda kim görmek istemez? Robinho gibi bir adam yedek kalirsa da dünyamizi karartabilir. Cok iyi düsünmek lazim. Kim gelirse gelsin kim giderse gitsin sonucta bu takim bu yildan daha iyi olmali. Öncelik yerlilerde olmali. |
12.03.2010 13:15:32 |
 Atilla Üstün [ 1 devamı yok ] |
| 1 tane gelir,2. ve 3. yalan haber olur |
12.03.2010 13:15:28 |
 osman bölükbaşı [ savaş amatür ] |
| kardeş şu büyük puntolarla yazma huyundan bi vageçelim artık, herkese söylüyorum, resmen görüntü kirliliği.. |
12.03.2010 13:11:57 |
 Savaş Matur [ KARA KARTAL ] |
| sana mı sorucam susup susmayacağımı efendi ol...yazamadın adını soyadını ne oldu ......internet delikanlılığı yapma ordan okursan gorursun yazıyı ....oyle hakaret edip salata yapma ...ben yemem.... |
12.03.2010 13:10:46 |
 ASİ KARTAL [ savaş amatür ] |
| kardeş ne diyon sen allahisen, milletle neyi tartışıyon. insanlar yorum yapıyor, akıl yürütüyor, sen çıkmış yok onla bile tartıştım, buna şunu dedim, ben böyleyim. yaw bırakın bunları.. |
12.03.2010 13:09:02 |
 burak aslan [ savaş matur :)) ] |
| bu başlığa ismini yazdığım arkadaş neyi tartışıyor?? bi bilen varsa anlatsın lütfen. merak ettim de :)) |
12.03.2010 13:04:55 |
 karakartal [ savaş matür ] |
| susmadın gitti beya.. millet transfer tartışıyor ama sen ne diyorsun ne anlatıyorsun hala çözemedim.. fikrini söyle otur.. varsa tabi.. |
12.03.2010 13:02:50 |
 mrkela [ eyw ] |
| sen neymişsin be abi, pardon.. haşa, bundan sonra lafım olmaz.. büyüksün.. |
12.03.2010 13:00:25 |
 burak dönmez [ KALECI ] |
| kaleci kesinlikle türk olmali umut kaya sinan polat cenk gönen diye gencler bunlar alinmali 3 yildiz alacaksak biri krasic biri robinho biride fransiz olsun noumanin hatrina mesala malouda |
12.03.2010 12:54:03 |
 eren net [ robinho Quaresma ] |
| klasiç geliyor beyler bombalara birer birer patlıycak sayın ADALI sana sonuna kadar güveniyoruz |
12.03.2010 12:46:02 |
 BlackEagle [ Mrkela ] |
| mrkela doğru yazmışsın yine, on ikazın onuna da katılıyorum. özellikle volkan şen ve nuri şahin alınmalı. volkan şen arda dan daha iyi. |
12.03.2010 12:25:24 |
 Savaş Matur [ MRKELA KARDEŞ ] |
| BİRBİRİMİZ TANIMIYORUZ ...O YUZDEN SAKIN BANA YONETİME SOR FALAN DEME .....BEN BU SİTENİN SAHİBİYLE BU İŞLERİ KONUŞMUŞ ONLARLA TARTIŞMIŞ ADAMIM TANIMIYOSUN TANIMADAN KONUŞMA ....DENİZLİ MAÇINDAN SONRA BENİM OYLE BAŞKANIM YOK BEN YONETİMİNDE TARAFTARINDA NE OLDUĞUNU BİLİYORUM ...AMA SİZ HERHALDE YAZIMI OKUMADINIZ .....ESKİ YAZILARI HİÇ OKUMAMIŞINIZ ...BEN DÜN SENİN YAZDIĞIN YERE YAZDIM 10 NUMARA VE GÜNEY AMERİKALILAR DİYE ...GORUŞUMU BELİRTTİM....
AMA KİMSEYE HAKARET ETMEDİM ETMEM .....YAKIŞMIYOR BU ORTAMDA AJDARMIŞ FALAN ..... |
12.03.2010 12:19:24 |
 BEŞİKTAŞ [ 3 TRANSFER ] |
| IGOR AKINFEEV-İLSİNHO-LUİS SAHA
yada ilsinho yerine decoda olabilir.. |
12.03.2010 12:15:57 |
 Savaş Matur [ KARAKARTAL ] |
| TRANSFERE 15 MİLYON AVRO TEKAR ORDAKİ YORUMLARI OKU EN ALTTA 10 NUMARA VE GÜNEY AMERİKALILAR DİYE YAZI VAR ONU DA OKU.....ANLARSIN ...
AYRICA SEN VEYA BAŞKASI BİR YAZI YAZINCA HERKES TARAFINDAN BEĞENİLECEK BİR DURUM YOK ...BEĞENMEYENLER DE OLURSA HAKARET ETMEYİN ....AYRICA BEN YAZI İÇİN SAÇMA DEMEDİM....DELGADO BEŞİKTAŞTA NE YAPMIŞ DEDİM......HATTA COK GICIK OLDUĞUIMU SOYLEDİM....KARAKARTAL DİYE YAZIYOSUN ......HAKARET EDİYOSUN ....YAZSANA ADINI SOYADINI BENDE SANA KARDEŞİM DİYEYİM..ADINLA HİTEP EDEYİM.....YAKIŞANI BUDUR .... |
12.03.2010 12:14:17 |
 mrkela [ savaş ] |
| savaş kardeş, sen de uzatma lütfen, nüanslara takılma, genele bak. tek tek isimlere kafa yorma.. transfer olana değil edene bak.. kalana değil göndermeyene bak.. delgadoya değil kontratını dondurup paraları önüne sayana bak.. nüansa takılayım deyip geneli kaçırma.. |
12.03.2010 12:13:52 |
 Kemal Alkan [ Mrkela ve yorumu ] |
| Kesinlikle katiliyorum, Batuhan takima kazandirilmali,
Nuri ve Volkan Sen super olur..
AYrica Hamit VE Halil Altintop kardesler icin nabiz yoklanmali bi daha, zira bu sene bu adamlar Almanyada tutunamadilar, Hamit kadroya giremiyor artik..
Kaleye Sinan Bolat dusunulebilir..
Batuhan olmayacaksa, saglam bir yabanci fovet alinmali... |
12.03.2010 12:12:55 |
 mrkela [ BDRSFR ] |
| dostum, ispanya pazarı demişsin, ama aklıma ister istemez juanfran ve guiza gibi vakalar geliyor.. bunlar geldiklerinde milli takımlarının yıldız isimleriydiler.. türkiyede düştükleri hal ortada.. ben de italya ve almanya pazarı diyorum ısrarla.. hani paran yetmez gidersin çekoslavak ve rus oyuncular var. örneğin bir pogrebnyakı elli sefer alabilirdik geçen sene.. ama sağolsun yönetim beceremedi. aynı şekilde bir bukharov var. vaktinde boşnak dzeko ve zigiç gibi bize önerildi 500 bin doları sakındı futbol uzmanı idarecilerimiz. şimdi dzekoya 30 milyon euro veriyorum desen gülerler.. ben ısrarla söylüyorum, italya ve almanya piyasası.. |
12.03.2010 12:11:34 |
 Uğur KartaL [ Transfer ] |
| Darijo Srna, Milos Krasiç, Salomon Kalou |
12.03.2010 12:10:20 |
 Orhan Abi [ sponsor... ] |
| sponsor demişken cola turka yı bırakalım artık bitirilsin şu anlaşma.. |
12.03.2010 12:08:17 |
 Savaş Matur [ KARA KARTAL ] |
| SİZ HAKARET EDİN AMA BEN SİZE SOYLIYIM DOSTUM NEYİ SABOTE EDECEM YA.....BANA DİYORSUN SEN İSTERSEN BİR DAHA DÜŞÜN .....BEN MRKELANIN YAZDIKLARI İÇİN SADECE DELGADOYA GICIK OLDUĞUM İÇİN GORUŞUMÜ BELİRRTTİM....AMA SİZ HAKARET ETTİNİZ....İSTERSEN YAZDIKLARINI BİR DAHA DÜŞÜN İSTERSEN ... |
12.03.2010 12:07:11 |
 BDRSFR [ transfer ] |
| Mrb arkadaşlar.Transferde herzaman risk faktörü var.bu riski minimuma indirebilmek için İngiltere ve İspanya pazaraından oyuncu bakmak lazım.(GS yaptığı son transferleri hep İngiltereden yaptı).Kaldıki INP de oynayan yabancılar kendi milli takımlarında mimimum birkaç maç oynamış olma zorunluluğu var.Benim gözümde INP de oynamış oyuncu yeterlilik sertifikalıdır.( Makukula bile Boltonda top koşturmuşluğu var)bu önemli bir unsur. |
12.03.2010 12:04:17 |
 hasan korkmaz [ Mrkela ] |
| Kadrona sağlam bir forvet eklersen ben de imzamı atarım. Misal Kuranyi.. |
12.03.2010 12:03:35 |
 okan aydoğdu [ transfer ] |
| bence yalan sözler bunlar her sene aynı laflar sonrada ortada ne pul var nede yumurta... ama eğer böle bir düşünce varsa 3.yıldız.. 1.Qoaresma 2.krasic 3.benayun yada v.der vart. bunların 3ü gelsin tmm dır işte |
12.03.2010 11:59:49 |
 gökhan [ benim ] |
| gördüğüm suan yerli tek bir oyuncu var volkan şen adam sağ kanatısilip süpürüyor almalıyız onu ama 3 milyondan fazlasını vermeyeleim ama üstüne uğur serdar kaş vs vs verebiliriz |
12.03.2010 11:59:42 |
 hakan söylemez [ mrkela ] |
| hahahaha valaa phil taylor un dediği kadar varsın usta, özellikle dokuzuncu uyarın başta olmak üzere hepsine katılıyorum. ama bir forvet bence şart be abi!!!! onu neden belirtmedin !!! açıkçası ben nihata ve batuhana güvenemiyorum artık. bir tek bobonun üzerine kaldık.. |
12.03.2010 11:59:33 |
 metin kartal [ mrkela ] |
| mrkela kardeşimin yazdıklarının altına imzamı atarım ! |
12.03.2010 11:57:18 |
 şifo mehmet [ mrkela ve hasan ] |
| ben de size katılıyorum beyler, ama sorun şu ki başkana güvenemiyorum. bence de yerli isimler olarak volkan şen ve nuri şahin kesinlikle alınmalı.. onun dışında özcan kardeşin dediği gibi gökdeniz de çıkış halinde. gelirse mükemmel olur. trabzondan alınmış isim renklilerden alınmış sayılmaz. ayrıca yabancıları takımda tutmalıyız. sonuçta iki yabancı yedek bekleyecek. çıkıp da yıldız sekiz isim bile doldursanız kadroya kim bekleyecek yedekte? ernst? ferrari? krasiç? sivok? bu nedenle diyelim ki tabata ve fink iyi birer alternatif isimdir.. bunun dışında altı tane üst düzey isim lazım.bunlardan dördü hazır zaten ferrari sivok ernst tello.. iki tane takviye şart.. |
12.03.2010 11:54:10 |
 karakartal [ savaş ] |
| matür, burdanda mı çıktın, kardeş derdin ne senin? neye itiraz ediyosun? anormal anormal yorumlar yapıyosun.amacın burayı sabote etmekse uzak dur.. |
12.03.2010 11:49:04 |
 phil taylor [ mrkela ] |
| özellikle 9) artislik yapmaya koptum:)) |
12.03.2010 11:48:48 |
 phil taylor [ mrkela ] |
| helal olsun spor yorumcusundan bile iyi yazmissin ! sen yorumcu ol yada BJKdeki transferleri sen yürüt.. :D |
12.03.2010 11:46:31 |
 halil çınarcık [ mrkela ] |
| usta, bizim başkan saydığın bu 10 tane uyarının hepsinin tam tersini yaptı geçmişte, yine yaparsa şaşırmam. yoksa dediğin gibi keşke herşey kuralına uygun olsa. ben de yabancı isim olarak iki tane yıldız kanat oyuncusu yeter diye düşünüyorum. onun dışında kadrıomuz iyi. seneye forvetler bu kadar formsuz olmaz. ben nihata hala inanıyrum. batuhanda dönecek. |
12.03.2010 11:46:31 |
 Savaş Matur [ MRKELA ] |
| SEN GORUŞUNU YAZMIŞIN BENDE GORUŞUMU SANA KARŞI YAZMIŞIM....BENİM YAZDIĞIMDA HAKARET YOK İNTERNET DELİKANLILIĞI HİÇ YOK .....AJDARMIŞ NANE ŞEKERİ FALAN YAKIŞMIYOR ......YAZARSIN GORUŞUNU SAYGI CERCEVESİNDEE OLUR BİTER COLUĞUMUZ COCUĞUMUZ OKUUOR BURALARI ÜSLUBUNA DİKKAT ET......... |
12.03.2010 11:43:23 |
 amokachi [ KADRO- YABANCILAR ] |
| bobo türk yapılsın ve açılan kontenjana yıldız bir isim alınsın...türkiyede uzun yıllardır oynayan benim aklıma gelen yabancılar alex, yattara, delgado ve bobodur... sanırım mrkela kardeşin dediği gibi bobo seneye türk olacaktır... hele bir de delgado da yerli statüsüne geçirilebilirse mükemmel olur... bu iki isim yerli statüsüne geçerse alın size 8 yabancı: FERRARİ SİVOK ERNST FİNK TABATA TELLO KRASİÇ QUARESMA.. |
12.03.2010 11:43:09 |
 Özcan Yıldırım Ulukır [ Gökdeniz ] |
| Abi Rubin Kazanda ki gösterdiği çıkışdan sonra ben Gökdenizi B.j.K. forması ile görmek isterim. Kulubude zaten 9 milyon euro olarak açıklamiş bonservisini. Ne gerek var yabancı isimlere Gökdeniz hepsinden iyi olur. Nedeni mi ? Rusyada Avrupa gördü, Türkiye liginide Trabzondan tanıyor. Daha ne olsun hem Avrupa hemde ligi domine edebilmek için makul fiatı ile iyi bence. Kalir 6 milyon euro onuda Mansimov B.j.K. ile ilgili oyuncu değilde projede değerlendirsin. Hatta bu projenin bir ayagi kardeş ülke Azerbaycanda olsun.
Ben Gökdeniz diyorum... |
12.03.2010 11:41:58 |
 hasan haso [ bir uyarıda benden ] |
| mrkela arkadaşın 10 uyarısına bir eklemede ben yapayım. BAŞKAN, TRANSFERE KRİTER BELİRLE VE KOMİTEYİ ÖNCELİKLE ALMAN VE İTALYAN PAZARINA YÖNELT.. buralardan aldıklarımız içinde hiç kötü oyuncu görmedik.. |
12.03.2010 11:38:46 |
 berk kartal [ mrkela ] |
| abi krasiç keşke gelse ama ben pek inanamıyorum,bunun dışında KURDUĞUN KADROYA HEMEN HEMEN KATILIYORUM.YABANCI OYUNCU ALMAK YERİNE YERLİ YILDIZLARA YÖNELMELİYİZ. benim kadromda şöyle: RÜŞTÜ-TORAMAN SİVOK FERRARİ ÜZÜLMEZ- KRASİÇ ERNST NURİ ROSİNA- BATUHAN BOBO.. |
12.03.2010 11:35:49 |
 mrkela [ 10 UYARI ] |
| Başkan, lütfen artık macera yaratma.. kural 1)sakın renklilerden, maradona bile olsa, topçu alma, 2)ilk 11 de yalnızca 6 yabancı hakkın var bunu unutma, yedeklikte sorun yaratacak psikolojisi bozuk yıldız posası adam almaya kalkma, 3)topçuların yıllık ücretleri arasındaki farkı maksimum artı-eksi 500 bin eurodan öteye zorlama, takımdaki hakkaniyet dengelerini sarsma, 4)takımdaki yabancılar yüzde seksen itibarıyla iyi ve hepsi karakterli topçular, bu nedenle ilk planda yabancı transferini değil yerli transferini düşün, örneğin NURİ ŞAHİN, VOLKAN ŞEN gibi genç isimler bu taraftarın senden ve transfer komitesinden beklediği isimler bunu unutma, 5)istişare heyetleri kurdun, bunları lafta bırakma, tabana açıl ve tribünlerle zıt gitme, bilet fiyatlarını belli bir standarta kavuştur, taraftarını renkli taraftarlardan ayırt et, 6)aziz yıldırımla bir araya dahi gelme, türk futbolunda modası geçmiş, iki güç senelik ömrü kalmış paralı başkan modelinden kendini ayır, 7)BOBOyu türk yapmak için prosedürü başlat, henüz zaman kriteri dolmasa da aynısını delgado için de dene 8)onur, ali kuçik, koray vb. gelecek vaat eden genç arkadaşları süper lige ya da bank asyaya kirala, kendilerini geliştirmelerine izin ver, 9)artizlik yapma, 10)sana temiz bir kadro yazıyorum, örnek teşkil etsin, bunu aklından çıkarma: RÜŞTÜ- TORAMAN SİVOK FERRARİ KÖYBAŞI- KRASİÇ NURİ ERNST VOLKAN ŞEN- NİHAT BOBO ydk: HAKAN, RIDVAN, DELİ, KAŞ, NECİP, EKREM, FİNK, TABATA, DELGADO, HOLODKO, BATUHAN, NOBRE.. (NOT: bobonun yerli statüsüne geçtiği ve yerine tek bir yabancının alındığı bir durum bence en iyisidir, yine de başka görüşlere saygılıyım, ancak unutmamak gerekir ki sahada yalnızca altı yabancı bulunacak, burada sakın ha avrupada sekizi birden oynayabilir ama denilmesin, çünkü hiç bir zaman böyle bir şey olmaz, geçmişte de ortaya çıktı ki, avrupada farklı, türkiyede farklı 11 denemeleri, hem kadro istikrarına ters, hem de tek kelimeyle işgüzarlıktır.. bu yabancı statüsü ya altıda sabitlenmeli ya da sekize çıkarılmalıdır.. bu durum gerçekleşene kadar ben beşiktaşımızın eldeki yabancıları tutmasından yanayım.. hiç biri yedekliği sorun edip çalışmayı bırakan veyahut sorun çıkaran isimler değildir..) ŞAMPİYON HALKIN TAKIMI BEŞİKTAŞ !! |
12.03.2010 11:25:15 |
 yunuSEmre [ Selim Korkmaz ] |
| YA BIRAKIN ŞU YD DÜŞMANLIGINI ADAM NE YAPSA YARANAMIYOR SİZE.ŞUAN BAŞKAN ÇOK DOGRU İŞLER YAPIYOR HATALARIN ARINMIŞ FAZLASIYLA.ARTIK BAŞKAN FUTBOLUN F SİNE KARIŞMAYACAK ORADA SERDAR ADALI VAR FUTBOLLA İLGİLİ HERŞEY ONDAN SORULUR.İŞİNEDE FUTBOL KOMİTESİ DIŞINDA HİÇ KİMSEYİ KARIŞTIRMAZ LOBİSİ BAŞKANDAN BİLE DAHA FAZLA |
12.03.2010 11:21:50 |
 nightwalkerusa [ transferler ] |
| GECENLERDE HOLLANDAYA ASLAN AVINA GITMISTIM BIR BAKTIM ELVIS DE ORADA. NAPIYON KANKA DEDIM. SASIRDI TABII COK OLMUSTU GORUSMEYELI.......... |
12.03.2010 11:17:08 |
 muhammet [ ..... ] |
| futbol komitesi başında serdar adalı varsa gerisi hiç önemli deil.beşiktaşa yakışır transferler yapacagına inanıyorum. |
12.03.2010 11:08:37 |
 Selim Korkmaz [ Tabi ya ne demezsin ] |
| Makukuluya bile alamazlar ki. Tabataya 8 milyon dolar nasıl verilebilir arkadaş anlamak mümkün değil ve bu adam hala Beşiktaş Başkanı. Yazık çok yazık. YD nin adını avrupayı bırakın dünyada duymayan menajer kalmamıştır. Hele Figerin bu sene nasıl bir kazık oturtacağını çok merak ediyorum. zira kendisi milyon dolar etmeyecek Nobreyi yıllık 2.3 milyon euroaya imzalatmıiyıt. |
12.03.2010 11:03:44 |
 necmi erden [ ... ] |
| robınho
Yoann Gourcuff
Milo353; Krasi263; |
12.03.2010 10:59:58 |
 hasan deniz gündüz [ eminiz!!!!!! ] |
| 1)j.cezar 2)beto 3)makukula |
12.03.2010 10:45:44 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|